jeżeli coś Ci się spodobało, masz pytania, chcesz pogadać - napisz do nas:

naszemiszmasze@gmail.com
Moje zdjęcie
mazowieckie, Poland
Czyli trzy - matki, żony i kochanki :) Magda, Justka i Gaba. Szyjemy, malujemy, decoupażujemy, zajmujemy się ceramiką, eksperymentujemy w kuchni i w ogrodzie i na balkonie. No i przede wszystkim-wychowujemy dzieci i mężów (byłych też!).

środa, 7 marca 2012

haftuje się;)

Blog zarasta kurzem, czas na wiosenne odkurzanie:)

Muszę się pochwalić pewnym odkryciem a mianowicie.....(werble, oklaski).....tadam tadam......odkryłam w sobie talent, no może talent to za dużo powiedziane, odkryłam umiejętność sprawnego posługiwania się igłą, muliną i kanwą. Tak, Drogie Panie, w wieku 35 lat odkryłam, że haft krzyżykowy to jest to:) Same dobre strony ma takie dzierganie przede wszystkim wycisza skołatane nerwy - nawet splątana nitka nie wyprowadza mnie z równowagi.
A zaczęło się od prezentu od mojej siostry, dostałam kawałek kanwy i wpadłam jak śliwka w kompot:)
Co prawda jeszcze nie umiem wymyślić swoich wzorów ale na razie posiłkuję się tymi dostępnymi w necie.
Inspiracją dla mnie jest blog penelopis (http://penelopisfreebies.blogspot.com/)


Poniżej zdjęcia kilku moich wypocin:

Muffina dla "siostry*sister" w podziękowaniu za kanwę i pomysł na hobby:)


Biustonosz dla Agnieszki-właścicielki sklepu OnlyHer (http://www.onlyher.pl/), ramka pięknie zdobi kontuar w sklepie a klientki podobno podziwiają i wzdychają, że też komuś chciało się tak dziergać;)





Pingwin - haft weekendowy, spontaniczny...też dla siostry:)



Klucz z kokardką, szybki prezent na sobotnią wizytę u znajomych.


to be continued...

4 komentarze:

  1. Super :))) Bardzo ładne haftki :)))
    Wszystkie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No rewelka,pokaż co teraz wyhaftowałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. MUFFIN jest de best! Ja też zrobiłam muffina tylko ceramicznego (Justa potwierdzi!). To jakiś taki miły dla oka temat ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. It is not as challenging as it appears to get your conventional IRA converted or to have your
    IRA rollover. This could be a good route if you aren't looking to possess the physical bullion. It makes sense
    to at least look into gold investing.

    my page: ira savings account

    OdpowiedzUsuń