jeżeli coś Ci się spodobało, masz pytania, chcesz pogadać - napisz do nas:

naszemiszmasze@gmail.com
Moje zdjęcie
mazowieckie, Poland
Czyli trzy - matki, żony i kochanki :) Magda, Justka i Gaba. Szyjemy, malujemy, decoupażujemy, zajmujemy się ceramiką, eksperymentujemy w kuchni i w ogrodzie i na balkonie. No i przede wszystkim-wychowujemy dzieci i mężów (byłych też!).

wtorek, 19 kwietnia 2011

Doniczki

No dobrze, może kwiatków wybujałych jeszcze nie mam, może ich wogóle mieć nie będę, bo ostatnio to mam raczej talent do suszenia roślinek (czy też zasuszania) a nie do ich sadzenia, ale jakby co przygotowana jestem !!! Mam doniczki!!!
Z miską do kompletu ;) -J.

2 komentarze:

  1. Gabrysiu i Spółka życzę Wam pogodnych, wypełnionych nadzieją, radością i miłością Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczki boskie... A miska... Będę szczera... Zakochałam się w niej... Ale wcale się nie dziwię... Nie dość, ze piękna miska to jeszcze z moimi ukochanymi motylami... :)

    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń