jeżeli coś Ci się spodobało, masz pytania, chcesz pogadać - napisz do nas:

naszemiszmasze@gmail.com
Moje zdjęcie
mazowieckie, Poland
Czyli trzy - matki, żony i kochanki :) Magda, Justka i Gaba. Szyjemy, malujemy, decoupażujemy, zajmujemy się ceramiką, eksperymentujemy w kuchni i w ogrodzie i na balkonie. No i przede wszystkim-wychowujemy dzieci i mężów (byłych też!).

czwartek, 16 września 2010

TRZECI DZIEŃ Z ŻYCIA BLOGA

Hejo dziewczyny!
Jako, że mam czas tzn. z powodu przeziębienia zostałam zwolniona z wszelkich prac domowych (no oczywiście oprócz, wieszania prania, ugotowania rosołku, podawania leków sobie i dziecku, sprzątania, biegania z nocnikiem za dzieciem itd.) to zamiast wysyłać Wam miliony maili napiszę POSTA! To głupie ale z przyzwyczajenia już się logowałam na pocztę!
Mamy pierwszy komentarz! Normalnie super! Ekstra! Przyznać się kto kogo namówił i ile wynosi haracz?! Taki głupkowaty żarcik :) Przynajmniej wiemy, że jedno wejście na milion pięćset sto dziewięćset nie było którejś z nas :))))
O! Przepraszam! Jedno wejście było mojej mamci!
No ale.. niby taki blog to przyjmie wszystko- ale ja czasem to nie przebieram w słowach- w mailu to jednak inaczej..
Tak sobie myślę, że na tych innych blogach to wszystko „jakieś takieś” słodkie i romantyczne a ja dzisiaj w średnio romantic nastroju. Gil do pasa, głowa jak bania, wata w uszach, młodsze dziecię wyło pół nocy bo katar też ją dopadł. Starsze na szczęście uciekło na wycieczkę w góry. Kto zna „Fridę” przyjaciółkę małych, zakatarzonych dzieci to wie jak wygląda masakra z użyciem takowej o trzeciej nad ranem! No dobra – zamiast reklamy, promocji zaczynam nam robić antyPR. Może w ramach chwalenia wrzucimy jakieś kakusie misz maszusie?? Justka ja chce Twoje kury i kolczyki bo są boskie!!!!!!! Przepis Magdusi na pysznego pstrąga! (jest rewelacyjny! Ostatnio ugościłam takim wegetarianina ze Słowacji, który nie mógł się nachwalić!) i Twoje rogaliki i mufiniki, a ja w ramach rehabilitacji za tego smętnego posta wrzucę zdjęcie mega słodkiego tortu – wirtualna nagroda dla Babuchy Kompostuchy za odwagę jaką wykazała się wystawiając nam jako pierwsza komentarz!!! Kobieto! Już przeszłaś do historii!!! i może jesienną parę Tildową…bo aura taka jesienna...
Trzymajcie się moje drogie i do usłyszenia/przeczytania :)
-G.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz